Branding2019-02-16T12:33:56+00:00

Waarom branding

We kennen zowel de interne als de externe branding. De externe branding gaat over de loyaliteit van uw klanten en prospect aan het merk. De interne branding gaat over profilering van de organisatie en de betrokkenheid van de werknemers. Door te zorgen voor de juiste branding ontstaat er een stabiele afname (extern) en een verbeterde werkomgeving (intern). Werknemers zijn trots op hun werkplek en voelen zich hierbij verbonden. Zij dragen de naam van de organisatie altijd met zich mee en zijn onbewust vertegenwoordigers. De juiste branding zorgt voor trots en betrokkenheid. Zij zetten een stapje extra en staan zij altijd klaar voor de organisatie.
 
Voorbeelden: imago veranderingen, familiebinding en klantbinding.

Veranderd door succes

Door unieke evenementen te ontwikkelen zetten bij branding in als middel om uw organisatie te verbeteren. Met behulp van een onderzoek van de doelgroep, creëren wij een verhaal dat past bij het imago van de organisatie. De onbewuste transformatie moet voelen als een natuurlijke verandering. Door nauw te luisteren en samen te werken met alle lagen van de organisatie creëren wij een evenement wat zorgt voor een gevoel van trots en betrokkenheid. Met een verrassend evenement stoken wij het spreekwoordelijke vuur op en smeden tijdens de beleving de bedrijfscultuur als hij heet is.

 
Voorbeelden: verandering bedrijfscultuur integratie, duurzaamheid en marktsegment.

Als een rots in de branding

Laat niks uw organisatie meer uit het veld slaan. Wij zorgen met een unieke belevingen voor een aanpak die past bij uw identiteit. Door het creëren van synergy voelt het als een natuurlijk proces die de doelgroep ondergaat. Deze positieve veranderingen zorgen voor een blijvende loyaliteit aan uw bedrijf. Wees voorbereid op het onverwachte, met deze investering creëert u stabiliteit op de lange termijn. Verder zorgt het medium voor zowel een efficiëntere werkomgeving. Benieuwd wat uw resultaten zijn? Wij maken uw doelstellingen op economisch en psychologisch vlak inzichtelijk. 

Voorbeelden: co-creation, exclusive experiences en merkloyaliteit.

Doelgericht

Samen

Verbeterde prestaties

Passievol

Positief

Memorabel

Neem direct contact op